Naziv studija: Stručni diplomski studij Sestrinstvo
Nositelj i izvođač studija: Veleučilište u Bjelovaru
Tip studija: Stručni studij
Razina studija: Stručni diplomski studij
Trajanje studija: 2 godine (IV semestara)
Ukupan broj ECTS bodova: 120
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: magistar/magistra sestrinstva
Ishodi učenja studijskog programa:
- Primijeniti suvremene spoznaje iz područja sestrinstva u različitim kontekstima i kulturnim okruženjima.
- Identificirati trendove, dileme i pitanja u svakodnevnoj sestrinskoj praksi unutar globalnog konteksta uvažavajući stručna, moralna, etička i pravna načela.
- Integrirati znanje o politici, organizaciji i financijama u unapređenje pružanja usluga i postizanje optimalnih rezultata u zdravstvenoj skrbi.
- Integrirati suvremene spoznaje utemeljene na dokazima u donošenju odluka o skrbi za bolesnike.
- Upravljati ljudskim i materijalnim resursima u složenim radnim procesima unutar zdravstvene ustanovo primjenjujući proaktivna upravljačka načela.
- Predložiti javnozdravstvene programe koji će doprinijeti javnom zdravlju uvažavajući globalne, nacionalne i lokalne trendove.
- Uključiti etičke principe u rješavanje složenih situacija u sestrinskoj praksi i kliničkim istraživanjima.
- Integrirati zahtjeve sustava osiguravanja kvalitete i sigurnosti u zdravstvenoj njezi u skladu s relevantnim stručnim preporukama.
- Provesti istraživanje unutar relevantnog znanstvenog područja primjenom suvremenih istraživačkih metoda i statističkih alata.
- Procijeniti potrebe zdravstvene organizacije s ciljem odabira najbolje strategije razvoja, upravljanja, koordinacije i evaluacije provedenih aktivnosti.
- Planirati zdravstvenu njegu uključujući identifikaciju i zadovoljavanje emocionalnih i psihičkih potreba pacijenata, učinkovitu komunikaciju, savjetovanje i edukaciju uz poštivanje etičkih smjernica i prava pacijenata.
- Upravljati procesima pomoću modernih informacijskih i komunikacijskih tehnologija.
- Primjenjivati napredna komunikacijska načela poštujući psihosocijalne i kulturološke čimbenike.
- Vrednovati kvalitetu zdravstvene njege u skladu s načelima sestrinske skrbi, standardima i zakonskim propisima.
- Primijeniti suvremene zahtjeve učinkovitog poučavanja te didaktičko-metodička načela organiziranja i izvođenja nastave u formalnim i neformalnim programima obrazovanja.