Naziv studija: Stručni prijediplomski studij Računarstvo
Nositelj i izvođač studija: Veleučilište u Bjelovaru
Tip studija: Stručni studij
Razina studija: Stručni prijediplomski studij
Trajanje studija: 3 godine (VI semestara)
Ukupan broj ECTS bodova: 180
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka računarstva
Ishodi učenja studijskog programa
- Primijeniti suvremene tehnike i alate u programskom inženjerstvu.
- Primijeniti odgovarajuće metodologije razvoja programa, uključujući agilne tehnike, za optimizaciju upravljanja životnim ciklusom programa.
- Primijeniti odgovarajuće programske jezike i tehnologije prilagođene specifičnim zahtjevima projekta.
- Provoditi cjelokupan proces razvoja softvera, od analize do održavanja, s fokusom na kvalitetu i korisničko iskustvo.
- Dizajnirati i upravljati bazom podataka.
- Primijeniti algoritme, strukture podataka i dizajnerske uzorke za efikasno rješavanje programskih zadataka i poboljšanje performansi softvera.
- Provesti analizu i testiranje programa koristeći raznolike strategije i tehnike za identifikaciju i minimiziranje grešaka.
- Primijeniti različite strategije za stvaranje, razvijanje i realizaciju inovativnih koncepta unutar polja programskog inženjerstva.
- Primijeniti alate za kolaboraciju i verzioniranje omogućujući učinkovitu suradnju i organizaciju programskog koda u timskom okruženju.
- Primijeniti napredne sigurnosne protokole i prakse u razvoju programa.
- Primijeniti vještine i znanja potrebne za uspješnu implementaciju migracijskih procesa i refaktoringa programskih rješenja.
- Predlagati inovativna rješenja u području programskog inženjerstva analizom i vrednovanjem aktualnih spoznaja, modela i rješenja.
- Primijeniti različite strategije za planiranje i razvoj projekata.
- Identificirati, formulirati i rješavati inženjerske probleme primjenom načela iz područja inženjerstva, tehničkih znanosti i matematike.
- Primijeniti načela učinkovite komunikacije u domaćem i međunarodnom okruženju.
- Upravljati vlastitim stručnim i osobnim razvojem kroz aktivno učenje i kontinuirano usavršavanje.
- Planirati i organizirati samostalan rad i rad u multidisciplinarnim timovima.